Google està en constant evolució i de fet sembla que el camí va cap a l’experiència d’usuari, al fet que l’usuari trobi el que busqui. Estic ho dic per experiència, ja que amb el canvi d’algorisme d’aquest estiu, una dels meus webs amb articles orientats a l’usuari ha passat de tenir poc més de 20 keys rankeadas a tenir més de 700 (El gràfic és espectacular).
Com podem donar a l’usuari el que necessita? Hi ha moltes formes, però una de les millors i de les quals millor resultat dóna és respondre les seves preguntes, de manera que cal esbrinar què és el que es pregunta l’usuari sobre cada paraula clau.

AnswerThePublic ens diu què és el que els usuaris pregunten a Google

AnswerThePublic és una eina increïble i gratis, sense versions de pagament. Només cal entrar en ella i posar una paraula clau, per després triar el país i donar-li al botó de buscar.
El resultat serà un munt de preguntes que els usuaris fan a Google. Per exemple, posant “hosting” com a paraula clau i triant com a país Espanya, els usuaris pregunten coses com “com hosting és millor” o “que hosting triar”. Aquestes són només dues preguntes, però els usuaris fan desenes d’elles, que l’eina ens mostra en una imatge que podem guardar tal o com o en format text.

Com escrivim un article amb les dades que ens dóna aquesta eina?

Cal tenir en compte que moltes d’aquestes preguntes tenen poques cerques, de manera que la idea és escriure un article que respongui a moltes preguntes, quantes més millor.
Així, l’ideal és escriure un article molt extens, amb la idea de posicionar diverses preguntes. En tenir poca competència, aquestes paraules clau (que són les preguntes) es posicionaran de seguida, portant visites a la nostra web.
En un sol article podem posicionar desenes de paraules clau diferents, per la qual cosa la suma de les cerques de cadascuna d’aquestes keys o preguntes farà que el tràfic venja al nostre blog sense que hàgim d’invertir en enllaços.
A més, cal tenir en compte que en molts casos no només posicionarem aquestes preguntes, sinó que farem el mateix amb les paraules clau derivades, és a dir, amb paraules clau relacionades.
Per veure-ho de manera més pràctica i seguint l’exemple que hem posat abans, amb keys com “com hosting és millor”, en molts casos es posicionaran paraules clau com hosting, el millor hosting, millor hosting, etc., la qual cosa ens ve molt bé doncs són keys que es posicionen sense esforç.
L’estratègia funciona bé per a tots els sectors, per la qual cosa podeu començar a usar-la ara mateix escrivint articles nous i completant aquells que ja tingueu posicionats, per atreure més tràfic a força de posicionar centenars de keys en el cercador.

The following two tabs change content below.

cmvillalonga

Sóc Cristian, un expert en infoproductos que embeno a través de diverses plataformes. Em centro sobretot en el màrqueting online, un camp que conec bé i en el qual ja estic posicionat com a expert. Gràcies a aquests infoproductos porto una vida relaxada, sent el meu propi cap i amb un bon sou, un somni fet realitat gràcies a Internet.